Regulamin Salveo Medical Care Warsaw
Szanowni Pacjenci,
w trosce o Waszą wygodę oraz o jak najwyższą jakość świadczonych usług uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
- Każdy Pacjent, który chce skorzystać z usług Placówki powinien umówić się na wizytę u nas osobiście, telefonicznie, poprzez zgłoszenie mailowe, na Facebooku, Instagramie lub naszej stronie internetowej, a także przez portal Booksy oraz ZnanyLekarz.
- Każdy Pacjent, który rozpoczyna korzystanie z zabiegów w Placówce rozpoczyna zabiegi od konsultacji diagnostycznej u naszego specjalisty, który to wspólnie z nim zadecyduje o dalszym przebiegu leczenia.
- Na wizytę diagnostyczną u naszych specjalistów każdy Pacjent powinien dostarczyć wszelką posiadaną dokumentację medyczną (jeżeli taką posiada).
- Na pierwszą wizytę uprzejmie prosimy o przyjście z 10-cio minutowym wyprzedzeniem w celu podpisania i założenia dokumentacji medycznej w Rejestracji. Są to niezbędne dokumenty, takie jak m.in. zgoda na przeprowadzanie zabiegu oraz RODO.
- Na zabiegi rehabilitacyjne (kinezyterapię, terapię manualną, masaże lecznicze, fizykoterapię oraz inne) Pacjent powinien posiadać odpowiedni strój (np. sportowy).
- Dla wygody Państwa i innych Pacjentów odwołanie zabiegu możliwe jest jedynie do godziny 21.00 (poniedziałek-piątek) lub 16:00 (sobota) w dzień poprzedzający zabieg. Odwołać go możemy telefonicznie lub osobiście w Rejestracji. W przypadku nieodwołania lub odwołania, ale ze zbyt krótkim wyprzedzeniem umówionego terminu Pacjent ponosi koszt zabiegu.
- Wszelkie należności za wykonane zabiegi prosimy uregulować po ich zakończeniu. Ceny dostępne są na stronie www.salveowarszawa.pl lub w Rejestracji.
- Ustalona godzina jest godziną rozpoczęcia zabiegów w Placówce.
- W trosce o jakość świadczonych usług prosimy o terminowe przyjście do Placówki. W razie spóźnienia wynikającego z winy Pacjenta zabiegi, na które został zapisany mogą zostać skrócone o czas spóźnienia.
- Zabiegi w Placówce wykonywane są według rozpisanych godzin. W przypadku opóźnienia wynikającego z winy Placówki lub Rejestracji wszystkie zabiegi, na które Pacjent był umówiony zostaną wykonane.
- Kolejne terminy wizyt i zabiegów ustalane są w Rejestracji, telefonicznie, mailowo lub przez kontakt na firmowym Facebooku, Instagramie i nasze stronie internetowej oraz przez portale Booksy i ZnanyLekarz.